Umowa zlecenie - Wsparcie w Dziale Realizacji Usług dla Klientów Biznesowych
Netia S.A. Taśmowa 7A, Warszawa, Polska 24 kwietnia 2019

NETIA TO JEDEN Z NAJWIĘKSZYCH POLSKICH OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH, CZĘŚĆ GRUPY CYFROWY POLSAT

Netia dostarcza m.in. kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: szybki, stacjonarny dostęp do internetu, zaawansowane usługi transmisji danych oraz TV i multimedialną rozrywkę. Usługi Netii skierowane są do użytkowników prywatnych, firm oraz instytucji. Spółka zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład GK Netia wchodzą m.in.: Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o.

Od maja 2018 r. większościowy pakiet akcji Netia S.A. posiada Cyfrowy Polsat.

Umowa zlecenie - Wsparcie w Dziale Realizacji Usług dla Klientów Biznesowych

Osoba współpracująca z nami będzie odpowiedzialna za:

  • wspieranie pracy Kierowników Projektu (weryfikacja zgodności wybudowanych RL z decyzjami UKE, przygotowywanie konsultacji pod wnioski do UKE, wspieranie procesu dzierżawy kanalizacji),
  • weryfikacja dokumentacji biznesowych w bazie iWork we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, uzupełnianie braków,
  • wspieranie Koordynatora Zespołu Realizacji Usług w zarządzaniu zleceniami,
  • procesowanie odbiorów RL,
  • uzupełnianie danych w bazach Netii,
  • zarządzanie usterkami,
  • wsparcie w procesach administracyjnych,
  • tworzenie raportów.

Wymagania

  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • dobra znajomość programów Excel, Word, mile widziana obsługa MS Access,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne.

Oferujemy

  • pracę na 3/5 etatu (około 24 godz. tygodniowo),
  • współpracę w oparciu o umowę zlecenie/umowę B2B,
  • elastyczne godziny pracy.

Wymagane dokumenty

CV