Umowa zlecenie - Wsparcie Klienta Biznesowego
Nexio Managemment Sp. z o.o. Poleczki Business Park A2, Poleczki, Warszawa, Polska 20 marca 2019

Nexio Management Sp. z o.o. (www.nexio.pl) jest firmą doradczo-wdrożeniową branży IT. Posiadamy doświadczenie we wdrażaniu następujących systemów: CRM, ERP, Biling, Order Management, Middleware. Współpracujemy z czołowymi producentami oprogramowania. Do naszych partnerów należą firmy takie jak: Oracle, Ericsson, Amdocs i Quadient. Najwięcej projektów realizujemy w branży telekomunikacyjnej, finansowej i mediowej.

Umowa zlecenie - Wsparcie Klienta Biznesowego
  • Telefoniczne  wsparcie użytkowników (Rolników)  w obszarze aplikacji biznesowych
  • Przyjmowanie zleceń Klientów i ich wykonywanie w systemach wewnętrznych
  • Udzielanie informacji na temat produktów
  • Budowanie i pogłębianie więzi z klientami
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług
  • Praca na jedną zmianę w godzinach 7-20
  • Obsługa tylko połączeń przychodzących

Wymagania

  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Biegłe obsługa komputera w tym pakiet MS Office
  • Umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (telefon, skaner, komputer)
  • Wykształcenie min. wyższe lub ostatnie lata studiów
  • Doświadczenie w pracy zadaniowej pod nadzorem
  • Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi do obsługi zgłoszeń np. Jira ServiceDesk, HP OV ServiceDesk

Oferujemy

  • Pracę w ciekawej, dynamicznej firmie z dostępem do najlepszych światowych wzorców biznesowych oraz technologicznych
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności oraz rozwoju zawodowego
  • Pakiet socjalny (rozszerzony Medicover oraz FitProfit)
  • Elastyczne formy współpracy (Umowa Zlecenie bądż Umowa o Pracę)

Wymagane dokumenty

CV