Umowa zlecenie - telefoniczny sprzedawca ds. obsługi klienta
Evention sp. z o.o. Czerniakowska 71, Warszawa, Polska 27 listopada 2017

Evention Sp. z o.o. to firma specjalizująca się w organizacji spotkań biznesowych i konferencji, tworzeniu specjalistycznych publikacji merytorycznych o tematyce nowych technologii, bigdata, bezpieczeństwa IT skierowanych do ekspertów i wyższej kadry menagerskiej. Jeżeli jesteś osobą otwartą i komunikatywną to mamy dla Ciebie idealną propozycję!

Umowa zlecenie - telefoniczny sprzedawca ds. obsługi klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt telefoniczny z potencjalnym Klientem biznesowym w celu:

  • Aktualizacji oraz budowy bazy danych
  • Identyfikacji potrzeb szkoleniowych, konferencyjnych
  • Prezentacji proponowanych szkoleń i konferencji
  • Sprzedaży udziału w konferencji czy szkoleniu
  • Budowy relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta lub w telemarketingu/sprzedaży (mile widziane w branży szkoleniowo-konferencyjnej)
  • doświadczenie w budowaniu baz danych,
  • zdolności komunikacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel, Power Point),
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • dobra znajomość j. angielskiego

Oferujemy

  • miłą atmosferę w pracy,
  • pracę od zaraz,
  • w początkowym okresie pracę na umowę zlecenie,
  • pracę w firmie stwarzającej szansę rozwoju i szybkiego awansu,
  • premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników pracy,
  • udział w ciekawych, międzynarodowych przedsięwzięciach.

Wymagane dokumenty

CV