Umowa o pracę - Team Assistant
HJ Heinz Polska sp. z o.o. Warszawa, Polska 28 maja 2018

Nasza Firma

Nasza globalna wizja: „to be the BEST food company, growing a BETTER world” to nie tylko marzenie – to cel do którego dążymy każdego dnia. Jesteśmy międzynarodową firmą z dochodem na poziomie 29 miliardów USD, zajmującą trzecią pozycję na rynku amerykańskim oraz piątą w skali światowej w branży produktów spożywczych i napojów. To idealny czas, aby dołączyć do naszego pełnego pasji zespołu i budować z nami ambitną przyszłość.By być najlepszymi, potrzebujemy tego co najlepsze; najlepszych marek, najlepszych praktyk i przede wszystkim, najlepszych ludzi.

Nasza Kultura

Najlepsi mają naprawdę wielkie marzenia. Wybitne rezultaty definiują naszą pracę. Kraft Heinz nie jest miejscem dla każdego, ale wyjątkowym dla niewielu – ambitnych, zorientowanych na cel, pracowitych, którzy potrafią przekuwać pomysły w plany. Nie szukamy pracowników, którzy są dobrzy, ale takich, którzy są lepsi od nas. W zamian otrzymasz możliwości szybkiego rozwoju i indywidualnej ścieżki kariery. Czy jesteś dobry w tym, co robisz? Dołącz do nas aby być najlepszym.

Umowa o pracę - Team Assistant

Team Assistant to doskonała szansa dla osób, które swoim zaangażowaniem chcą wspierać nasz zespół w codziennych obowiązkach. Pozycja stanowiska oferuje szanse dalszego rozwoju w różnych działach naszej firmy. Raportując do HR Business Partnera będziesz mógł doskonale poznać naszą organizację i zdobyć bezcenne doświadczenie. Bądź gotowy na wiele wyzwań, ciekawych projektów i pracę w dynamicznym zespole!

Zakres obowiązków:

  • Obsługa recepcji, przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych
  • Obsługa firmowej skrzynki mailowej
  • Obsługa wszelkiej korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakt z firma kurierską i pocztą
  • Tworzenie zamówień oraz administracja zatwierdzonych kosztów w systemie SRM/SAP
  • Dbałość o ciągłość dostaw artykułów spożywczych oraz biurowych
  • Sprawowanie pieczy nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętów biurowych: automat do kawy , snakomat, zmywarka, automat do wody etc.
  • Ścisła współpraca z dostawcami biura ( m. in zewn. firmą sprzątającą)
  • Administracja miejscami parkingowych (wydawanie kart wjazdowych)
  • Tworzenie rejestrów i zarządzanie umowami handlowymi
  • Organizacja oraz przygotowanie eventów, konferencji oraz spotkań biznesowych
  • Codzienne wsparcie pracy zarządu/ kadry zarządzającej

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą recepcji, asystenckim lub podobnym
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Proaktywność, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność
  • Umiejętność priorytetyzowania zadań

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w firmie będącej światowym liderem branży spożywczej oferującej produkty znanych i lubianych marek Klientom na całym świecie
  • Pracę w zespole profesjonalistów
  • Różnorodne możliwości dalszego rozwoju wewnątrz innych działów firmy

Wymagane dokumenty

CV