Staż/praktyki - Stażysta/ka w Dziale Komunikacji
Sanofi Warszawa, Polska 6 kwietnia 2017

Sanofi jest międzynarodową firmą farmaceutyczną z siedzibą w Paryżu, specjalizującą się w badaniach, rozwoju, produkcji i sprzedaży leków innowacyjnych i generycznych, szczepionek, leków bez recepty (OTC), produktów w zakresie pielęgnacji zdrowia i urody (Consumer Healthcare). Firma posiada 112 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 41 krajach oraz ponad 20 ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie. W związku z wdrożeniem nowej struktury Sanofi, zarówno na poziomie globalnym, jak i na poszczególnych rynkach lokalnych, w skład Sanofi w Polsce wchodzi 5 następujących Business Unitów: • General Medicines, • Diabetes & Cardiovascular, • Consumer Healthcare, • Sanofi Genzyme, • Sanofi Pasteur. Według danych IMS Health Polska, Sanofi zajmuje jedno z wiodących miejsc w krajowym rankingu największych firm farmaceutycznych; zatrudnia w Polsce ponad 1000 pracowników. Firma posiada hurtownię farmaceutyczną w Błoniu oraz fabrykę zlokalizowaną w Rzeszowie; produkującą rocznie ponad 52 miliony opakowań produktów leczniczych, dermokosmetyków i suplementów diety, które trafiają na rynek krajowy oraz za granicę. Sanofi jest regularnie wyróżniana za działalność w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Co roku znajduje się w Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Regularnie otrzymuje również wyróżnienie przyznawane przez Tygodnik „Polityka” i Deloitte, pt. „Listek CSR”. Nasze praktyki z zakresu CSR są publikowane w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu pt. „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Sanofi jest także członkiem wielu organizacji branżowych, m.in. Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA oraz Izby Gospodarczej Farmacja Polska.

Staż/praktyki - Stażysta/ka w Dziale Komunikacji
  • Wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych i konferencji prasowych
  • Wsparcie w przygotowaniu materiałów komunikacyjnych  m.in. redakcja tekstów do materiałów prasowych oraz wydawnictw wewnętrznych,
  • Przygotowywanie codziennego monitoringu mediów,
  • Przygotowywanie prezentacji oraz research, zgodnie z potrzebami działu,
  • Bieżące wsparcie działu :

obsługa systemów korporacyjnych,

organizacja podróży służbowych,

rozliczanie wydatków,

współpraca z dostawcami.

Wymagania

  • wykształcenie:  student/ka,  absolwent/ka
  • preferowane kierunki studiów: PR, dziennikarstwo, psychologia, filologia,  zarządzanie, ekonomia,
  • doświadczenie: nie wymagane,
  • cechy interpersonalne: wysokie umiejętności  komunikacyjne i interpersonalne, proaktywność, zaangażowanie, elastyczność, kreatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność budowania relacji,
  • kompetencje: lekkie pióro, bardzo dobra organizacja pracy, wiedza w obszarze mediów społecznościowych, takich jak Linkedin, Twitter,
  • Język angielski:  bardzo dobra znajomość,
  • obsługa MS Office:

Word – bardzo dobra znajomość

Power Point – bardzo dobra znajomość

Excel – dobra znajomość


Oferujemy

  • Płatny staż, do końca maja 2018,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Bardzo dobre warunki pracy,
  • Opiekę mentorską.

Wymagane dokumenty

CV