Staż/praktyki - Stażysta do Działu Bezpośredniej Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta
Veolia Energia Warszawa Puławska 2, Warszawa, Polska 6 czerwca 2017

Grupa Veolia jest w Polsce jednym z czołowych dostawców usług w zakresie zarządzania energią, gospodarki wodno- ściekowej i odpadowej. Obecna w Polsce od 20 lat, Veolia jest sprawdzonym partnerem miast i przemysłu, oferującym usługi dostosowane do potrzeb swoich klientów. Tworzy i wdraża rozwiązania przyjazne dla środowiska. W Polsce zatrudnia ok. 4600 pracowników.

Staż/praktyki - Stażysta do Działu Bezpośredniej Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta

Wsparcie Działu Bezpośredniej Obsługi Klienta poprzez:

  • obsługę klientów przez telefon i via e-mail (przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń, odpowiedzi na maile, przesyłanie dokumentów drogą mailową, umawianie klientów na wizyty techników),
  • bezpośrednią obsługę klientów: umawianie spotkań, przygotowanie dokumentacji do umów i spotkań, udział w spotkaniach,
  • obsługą posprzedażną (kompletowanie dokumentów, kontakt z klientem w różnych sprawach wymagających wyjaśnienia itp.)

Wymagania

  • studenci ostatnich lat studiów,
  • znajomość branży energetycznej będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • otwartość i komunikatywność,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • chęć do nauki,
  • odpowiedzialność,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Staż płatny,
  • czas trwania stażu: co najmniej 3 miesiące, praca 6-8h dziennie od poniedziałku do piątku,
  • doskonałą atmosferę i środowisko pracy,
  • praca w dużej firmie.

 


Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny