Umowa zlecenie - Stanowisko* ds. wsparcia użytkownika (umowa zlecenie)
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Targowa, Warszawa, Polska 21 marca 2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Umowa zlecenie - Stanowisko* ds. wsparcia użytkownika (umowa zlecenie)

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
  • bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia,
  • rejestracja zgłoszeń telefonicznych,
  • zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
  • udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
  • opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych.

Wymagania

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie o profilu informatycznym,
  • znajomość zagadnień budowy komputera oraz systemów operacyjnych Windows,
  • znajomość sieci komputerowych,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Mile widziane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe informatyczne lub studenci ostatnich lat studiów o profilu informatycznym,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.

Wymagane dokumenty

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV w terminie do dnia 02.04.2019.