Umowa o pracę - Stanowisko ds. Reklamacji
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Grzybowska 81, Warszawa, Polska 18 października 2018

Bank Polskiej Spółdzielczości Spółka Akcyjna

z siedzibą Centrali w Warszawie, działa na polskim rynku od 1992 roku – początkowo jako Gospodarczy Bank Południowo-Zachodni S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Pod obecną nazwą funkcjonuje od 27 marca 2002, momentu przyłączenia pięciu banków regionalnych.Bank BPS S.A. zrzeszając 348 banków spółdzielczych tworzy największe zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Ma wyjątkowy profil działalności, ponieważ łączy funkcje banku zrzeszającego oraz komercyjnego. Świadczy szeroki zakres usług dla banków spółdzielczych i równocześnie jest ich partnerem biznesowym i reprezentantem. Dodatkowo poprzez sieć liczącą 35 placówek oferuje konkurencyjne produkty finansowe dla klientów korporacyjnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych. Specjalizuje się w obsłudze samorządów, rolnictwa, przemysłu rolno-spożywczego, handlu, rzemiosła i turystyki.

Umowa o pracę - Stanowisko ds. Reklamacji
  • stanowisko o charakterze wsparcia dla głównego specjalisty ds. reklamacji w Banku,
  • rozpatrywanie skarg i reklamacji klientów banku,
  • przygotowywanie pisemnych oraz e-mailowych odpowiedzi do klientów,
  • współpraca z komórkami Banku w celu wyjaśnienia zgłaszanych skarg i reklamacji.

Wymagania

  • wykształcenie licencjackie (preferowane kierunki: bankowość, prawo, administracja) lub w trakcie studiów,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze rozpatrywania reklamacji,
  • mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta w banku,
  • znajomości obsługi komputera w zakresie aplikacji MS Office,
  • umiejętność redagowania pism,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • analityczne podejście do rozwiązywania problemów,
  • umiejętność krytycznej analizy faktów oraz formułowania działań naprawczych,
  • wysokie umiejętności organizowania i nadzorowania pracy własnej,
  • orientacja na rezultat i terminowość,
  • wysoka kultura osobista.

W cv prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacyjnych w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. tj. poz. 922 ze zm.)”. Administratorem Danych jest Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa. Jednocześnie Bank informuje o prawie dostępu do treści swoich danych osobowych oraz możliwości ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.”


Oferujemy

  • możliwość pracy w niepełnym wymiarze etatu,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • pracę w Banku z polskim kapitałem,
  • ciekawą pracę w zgranym i dynamicznym zespole,
  • możliwości zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego.

Wymagane dokumenty

CV