Umowa o pracę - Specjalista/Helpdesk
Randstad Polska Sp. z o.o. Warszawa, Polska 17 sierpnia 2016

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Umowa o pracę - Specjalista/Helpdesk

– Obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów osób biznesowych po stronie Microsoft w 100% w języku angielskim
– Uruchamianie nowych usług
– Rozwiązywanie bieżących problemów sieci
– Prowadzenie dokumentacji technicznej
– Udział w projektach IT w międzynarodowym zespole

Wymagania

– Doświadczenia na podobnym stanowisku (np. wsparcie IT, Help-Desk) również call/contact center
– Dobrą znajomość platformy narzędzi Microsoft Office 
– Umiejętność diagnozowania i lokalizowania problemów użytkowników
– Znajomość zagadnień i technologii sieciowych LAN/WAN
– Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w rozwiązywaniu problemów
– Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
– Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie


Oferujemy

– Stała współpraca w oparciu o Umowę o Pracę
– Pakiet benefitów w postaci opieki medycznej
– Możliwość pracy zdalnej – 2 razy w tygodniu
– Praca w stały godzinach pracy


Wymagane dokumenty

CV