Umowa zlecenie - Specjalista w dziale finansowo – administracyjnym
5th Avenue Holding Warszawa, Polska 4 grudnia 2017

Spółka 5th Avenue Holding S.A. już od 7 lat realizuje własne, kompleksowe projekty inwestycyjne zarówno z branży budownictwa mieszkaniowego jak i komercyjnego. Dzięki swojej działalności Spółka stała się znaczącym partnerem dla klientów krajowych jak i zagranicznych poszukujących powierzchni mieszkalnych, usługowych i biurowych oraz profesjonalnej obsługi w tym zakresie.

Umowa zlecenie - Specjalista w dziale finansowo – administracyjnym

Obecnie poszukujemy pracownika w dziale finansowo – administracyjnym.

Zakres zadań:

  • kontrola, weryfikacja i uzgadnianie informacji finansowo – księgowych z biurami rachunkowymi, urzędami i bankami
  • ścisła współpraca z księgowością
  • koordynacja obiegu dokumentów księgowych
  • weryfikacja faktur i ich statusu w systemie
  • weryfikacja kosztów firmowych i ich optymalizacja
  • koordynacja pracy recepcji
  • wykonywanie prac administracyjnych zleconych przez przełożonego

Wymagania

  • doświadczenie w pracy administracyjnej / biurowej
  • student 4 lub 5 roku kierunków: zarządzanie, finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewnych
  • wiedza z zakresu finansów, księgowości
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i Microsoft Office, w szczególności Excel
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner)
  • komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
  • doskonała organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie
  • swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę oraz możliwość aktywnego uczestniczenia w bieżących projektach biznesowych
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • benefity pozapłacowe
  • możliwość podnoszenia kompetencji w dynamicznie zarządzanej i rozwijającej się firmie
  • bardzo dobrą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju

Wymagane dokumenty

CV