Umowa o pracę - Specjalista Service Desk z j. niemieckim
FRISTA RETAIL BUSINESS CENTER Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 65/79, Warszawa, Polska 7 października 2016

TALLY WEiJL to jedna z najodważniejszych marek na międzynarodowym rynku mody. Ta rodzinna firma, założona w 1984 roku, przeszła długą drogę, aby z małej, garażowej pracowni przeistoczyć się w stale rozwijającą się spółkę posiadającą blisko 800 sklepów w 39 krajach na całym świecie. Obecnie studio projektowe TALLY WEiJL mieści się w samym centrum Paryża, a siedziba główna w Bazylei (Szwajcaria), co wpływa na wyjątkową, międzynarodową atmosferę marki.

Umowa o pracę - Specjalista Service Desk z j. niemieckim
  • zdalne wsparcie techniczne Pracowników naszych sklepów oraz biur (rozmowa telefoniczna oraz zdalny pulpit)
  • wsparcie prac działu Service Desk w zakresie codziennej działalności operacyjnej
  • współpraca z pozostałymi centrami wsparcia zlokalizowanymi za granicą

Wymagania

  • zainteresowanie kwestiami technicznymi i chęć rozwoju w tym kierunku
  • bardzo dobrza znajomość języka niemieckiego oraz dobra języka angielskiego
  • umiejętności komunikacyjne i otwartość na nowe wyzwania

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowym zespole Service Desk
  • 4-tygodniowe szkolenie (teoretyczne oraz „on the job training”)
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport
  • przyjazne i pozytywne środowisko pracy
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • prestiżową i dogodną lokalizację w samym centrum Warszawy

Wymagane dokumenty

CV po polsku