Umowa o pracę - Specjalista ds. Zarządzania Najmem
Ruch S.A Chłodna 52, Warszawa, Polska 29 czerwca 2017

RUCH S.A. to firma z niemal 100-letnią tradycją i jeden z największych dystrybutorów prasy w Polsce. Dołączając do RUCH-u, stajesz się częścią historii i nowoczesności – bazując na dziesięcioleciach doświadczeń, wciąż poszerzamy ofertę i szukamy jak najciekawszych rozwiązań dla naszych Klientów. Obecnie posiadamy 2000 punktów sprzedaży, miesięcznie obsługujemy ponad 10 milionów Klientów  i regularnie dostarczamy prasę do ponad 20 000 punktów. W swoim portfolio posiadamy m. in.: usługę kurierską Paczka w Ruchu, płatność rachunków czy usługi finansowe.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Zarządzania Najmem
  • Negocjowanie i uzgadnianie treści umów i aneksów oraz procesowanie dokumentów wewnątrz organizacji
  • Uzyskiwanie opinii i uzgodnień wewnętrznych niezbędnych do przedłużenia umów oraz przygotowywanie wniosków do kontrahentów
  • Uzyskiwanie i utrzymywanie zabezpieczeń umów (kaucje/gwarancje/dodatkowe ubezpieczenia)
  • Przygotowywanie wniosków o zajęcie pasa drogi pod kioski, reklamy, lodówki i inne urządzenia infrastruktury, pozyskiwanie map ewidencyjnych
  • Koordynacja procesu przygotowania lokalizacji do zwrotu właścicielowi, przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych oraz rozliczenie lokalizacji, w tym zapewnienie zwrotu zabezpieczeń umów (kaucje/gwarancje)
  • Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, prowadzenie bieżącej korespondencji i uzgodnień, również na potrzeby innych komórek Spółki
  • Ocena zasadności i weryfikacja faktur z tytułu czynszów za grunty i lokale, dekretacja kosztów zgodnie z manualem kosztowym
  • Przygotowywanie zestawień i danych dotyczących płatności z tytułu czynszów i opłat, w szczególności comiesięcznych rezerw biernych
  • Sporządzanie i przekazywanie raportów o wysokości obrotów wymaganych w umowach w centrami handlowymi, w terminach i na warunkach określonych w umowach

Wymagania

  • Wykształcenia wyższe

 

Dobra znajomość programów z pakietu Office

 

Umiejętności analityczne, planowania i organizacji

 

  • Aktywne podejście do rozwiązywania problemów

 

  • Zorientowanie na zadania i osiąganie celów

 

  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji

 

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji interpersonalnej

 

  • Łatwość przyswajania wiedzy i uczenia się obsługi nowych programów i aplikacji

 

  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów pozapłacowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz stałego podwyższania swoich kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy


Wymagane dokumenty

CV