Umowa zlecenie - Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)
IQ Marketing Wiktorii Wiedeńskiej, Warszawa, Polska 22 lutego 2019

Agencja reklamowa IQ Marketing (Poland) jest jedną z największych polskich agencji reklamowych, istniejącą na Polskim rynku od 1996 roku. Naszą misją jest dostarczanie skutecznych rozwiązań w szeroko pojętym marketingu, zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu.

 

Umowa zlecenie - Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)
  • bezpośrednia pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów      informatycznych oraz sprzętu informatycznego
  • instalacje i konfiguracje sprzętu oraz oprogramowania
  • wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa informacji
  • szkolenie użytkowników z zakresu sieci, systemów oraz polityki bezpieczeństwa firmy
  • współpraca przy wykonywaniu zadań administracyjnych na serwerach i urządzeniach sieciowych
  • utrzymanie i aktualizacja bazy sprzętu IT oraz dbałość o bieżącą dokumentację
  • wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego

Wymagania

  • roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziani studenci kierunków informatycznych)
  • znajomość systemów Windows 7/8/10 pod względem instalacji, konfiguracji i usuwania błędów w działaniu oraz iOS/Android w zakresie konfiguracji urządzeń do pracy dla użytkowników biurowych.
  • znajomość Active Directory, MS Exchange na poziomie umożliwiającym wsparcie w/w systemów
  • podstawowa znajomość systemów Linux / Mac Osx
  • praktyczna znajomość pakietów MS Office oraz Adobe CS w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania.
  • doświadczenie w diagnozowaniu i rozwiązywaniu podstawowych problemów sieciowych
  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy, chęć podejmowania nowych wyzwań
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista

Oferujemy

  • stabilną pracę w agencji reklamowej
  • samodzielne stanowisko
  • dobrą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju.

Wymagane dokumenty

CV