Umowa o pracę - SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY W CENTRUM BANKOWOŚCI KORPORACYJNEJ
BNP Paribas Bank Polska S.A. Suwak 3, Warszawa, Polska 28 sierpnia 2018

Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym, oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku. W Banku BGŻ BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.

Umowa o pracę - SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY W CENTRUM BANKOWOŚCI KORPORACYJNEJ
  • bieżący kontakt z klientem korporacyjnym – w sprawach związanych z obsługą posprzedażową przy ścisłej współpracy z Doradcą Klienta;
  • pomoc klientom w realizacji niestandardowych zleceń (wysokie kwoty, niestandardowe waluty, kwestie z Compliance);
  • przekierowywanie wniosków / zapytań klientów do odpowiednich jednostek w Banku;
  • prowadzenie monitoringu zabezpieczeń – weryfikacja na podstawie comiesięcznego raportu i kontaktów z klientem w sprawie uzupełnienia polis, składek, potwierdzeń cesji itp.;
  • przeprowadzanie procesu KYC dla obsługiwanych klientów oraz innych procesów kontrolnych zgodnie ze zleceniem od przełożonego.

Wymagania

  • mile widziane doświadczenie w instytucjach finansowych na podobnym stanowisku;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, doskonała organizacja czasu pracy, wielozadaniowość,
  • dobra, komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra obsługa komputera.

Oferujemy

  • umowę o pracę na zastępstwo (około 6 miesięcy)
  • przejrzystą komunikację oczekiwań i kulturę informacji zwrotnej;
  • jeden z najatrakcyjniejszych systemów premiowych na rynku bankowym z jasno określonymi zasadami;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w Banku o międzynarodowym zasięgu;
  • okazję do wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowaniu jego przewagi konkurencyjnej;
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dodatkowy dzień urlopu, 2 dni na wolontariat, opieka medyczna Luxmed oraz refundacja kosztów leczenia u własnego lekarza, dofinansowanie wypoczynku dla pracowników i ich dzieci, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, i inne).

Wymagane dokumenty

CV