Umowa o pracę - Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
CitySpace Management Sp. z o.o. rondo ONZ, Warszawa, Polska 22 czerwca 2018

CitySpace to nowa marka na rynku biur serwisowanych. Powstała po zakupie Compass Offices przez Echo Investment S.A. Pod nowym brandem firma działa od 1 września 2016 roku. CitySpace to dostawca elastycznych rozwiązań biurowych typu „all inclusive” obecny w najlepszych lokalizacjach biurowych w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach.Nasze biura to prywatne, w pełni umeblowane i serwisowane powierzchnie zarówno dla dwóch, a nawet pięćdziesięciu osób w konwencji open space.

Obecnie dysponujemy powierzchnią w warszawskich biurowcach Rondo1, Plac Unii oraz kompleksie Park Rozwoju. W Krakowie oferujemy przestrzeń biurową w centrum O3 Business Campus, we Wrocławiu w Nobilis Business House natomiast w Katowicach w Supersamie. Niebawem do oferty zostaną wprowadzone dodatkowe lokalizacje w Warszawie oraz biura w innych miastach Polski. CitySpace, jako pierwsza firma na polskim rynku nieruchomości komercyjnych, uruchomiła nowatorskie rozwiązanie, konkurencyjne dla najmu powierzchni konwencjonalnych, które pozwoli zaspokoić potrzeby większych klientów.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Zakres obowiązków

  • Obsługa przychodzących zapytań dotyczących biur serwisowanych i organizowanie spotkań z klientami dla działu sprzedaży
  • Obsługa przychodzących zapytań dotyczących innych usług biurowych, negocjowanie
    i podpisywanie umów
  • Obsługa przychodzących zapytań dotyczących wynajmu sal konferencyjnych, przygotowywanie ofert oraz realizacja rezerwacji
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontaktowanie wybraną grupą firm, potencjalnymi klientami znajdującymi się w różnych bazach danych i organizowanie spotkań handlowych dla działu sprzedaży
  • Budowanie i rozwijanie relacji z pośrednikami / agentami na rynku nieruchomości komercyjnych
  • Wsparcie działu sprzedaży w inicjowaniu i realizacji działań marketingowyc
  • Postępowanie zgodnie ze standardami i procedurami sprzedażowymi dla zapewnienia najwyższego poziomu jakości, wydajności i uczciwości na każdym etapie procesu wsparcia sprzedaży
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta
  • Terminowe raportowanie o wszystkich niezbędnych działaniach sprzedażowych

Wymagania

Mile widziane doświadczenie w negocjowaniu ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta

  • Przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu
  • Wykształcenie wyższe / w trakcie studiów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Energia w działaniu i motywacja do realizacji zadań
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji

 


Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość stałego poszerzania wiedzy w branży nieruchomości
  • Rozwój zawodowy


Wymagane dokumenty

CV