Cyber Szkoła Przyszłości dla nowej IT-generacji „KIBERone” w Warszawie
Czego oczekujemy od Ciebie:
• kształtowania pozytywnego wizerunku firmy;
• samodzielnego myślenia;
• umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
• identyfikowania oczekiwań i potrzeb klienta;
• osiągania założonych planów sprzedażowych;
• przygotowania ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych.
Wymagania
Jeśli możesz pochwalić się:
• doświadczeniem, popartym sukcesami w aktywnym, telefonicznym pozyskiwaniu
klientów;
• niebywałą komunikatywnością i pozytywnym nastawieniem;
• orientacją na osiąganie celów i samodzielnością w realizacji zadań;
• wysoką kulturą osobistą, wyraźną wymową, kreatywnością, punktualnością;
• dobrą znajomością obsługi komputera;
Oferujemy
- dbanie o najwyższy standard obsługi klienta;
- nawiązywanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami;
- analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań
- skuteczne finalizowanie sprzedaży
- dokumentacja pracy
- komunikacja z rodzicami
- wprowadzanie danych – praca w systemie CRM
Wymagane dokumenty
CV