Umowa zlecenie - Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta
PAYMAX S.A Warszawa, Polska 7 marca 2018

Paymax S.A. jest pierwszym polskim dostawcą rozwiązania mPOS, umożliwiającego przyjmowanie płatności kartami płatniczymi z wykorzystaniem czytnika kart oraz telefonu lub tabletu.

mPOS Paymax to kieszonkowy, mobilny terminal płatniczy będący jednym z najbardziej innowacyjnych produktów w branży finansowej.

Nasza spółka posiada unikalne na rynku know-how i oferuje najnowocześniejsze rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw z różnych segmentów rynku.

Umowa zlecenie - Specjalista ds. Operacji i Obsługi Klienta
  •  Monitorowanie i przeprowadzanie procesu rejestracji Klientów.
  • Procesowanie dokumentacji.
  • Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami/Partnerami.
  • Kontakty z Agentem Rozliczeniowym.
  • Monitorowanie zamówień Klientów oraz dystrybucji terminali mPOS Paymax.
  • Wsparcie procesów sprzedaży, obsługa zgłoszeń potencjalnych Klientów.
  • Realizacja dodatkowych zleconych zadań.

 

Wymagania

  •  wykształcenie min. Średnie;
  • dobrą znajomość MS Office;
  • łatwość w  przetwarzaniu i prezentowaniu informacji;
  • samodzielność oraz dobrą organizacją czasu pracy;
  • komunikatywność i otwartość na współpracę w zespole.

 


Oferujemy

  • Współpracę z nowoczesną firmą, oferującą najbardziej innowacyjne rozwiązania na rynku;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w ramach nowoczesnej I prężnie rozwijającej się organizacji;
  • Umowę zlecenie;
  • Szkolenie wprowadzające;
  • Wsparcie merytoryczne.

 


Wymagane dokumenty

CV