Staż/praktyki - specjalista ds.obsugi klienta
StarDSL sp. z o.o. Reguły WKD, Regulska, Reguły, Polska 1 lipca 2016

StarDSL jest firmą międzynarodowa z siedzibą w Hamburgu, będąca europejskim liderem w zakresie dostarczania internetu satelitarnego.

Staż/praktyki - specjalista ds.obsugi klienta

– telefoniczna oraz pisemna obsługaklienta w zakresie „internet satelitarny”,

– samodzielne rozpatrywaniewszelkich zapytań od nowych i stałych klientów,

– praca z bazą danych firmy ioprogramowaniem,

– organizowanie przesyłek doklientów oraz spółki w Hamburgu,

– prowadzenie statystyk i dokumentacjidot. stanu magazynu,

– kształtowanie i rozwój współpracyz zespołem w Hamburgu,

– aktywny udział w polepszaniu jakości działania firmy .

Wymagania

– motywacja i zaangażowanie w kontaktach z klientem,

– biegła znajomość pakietu MS office,

– bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,

– umiejętność pracy zespołowej,komunikatywność, otwartość,

– wysoka kultura osobista i uprzejme podejście do klienta,

– samodzielność i kreatywność w działaniu.


Oferujemy

– płatny staż, certyfikat,

– pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się organizacji,

– możliwość rozwoju zawodowego i osobistego (szkolenia, podnoszenie kwalifikacji),

– zatrudnienie w ciekawej branży z szerokim wachlarzem wykonywanych zadań,

– współpraca z młodym zespołem z Hamburga,

– dogodny dojazd pociągami WKD (20 minut od centrum Warszawy)

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującejklauzuli:

„Wyrażam zgodę na wprowadzanie do bazy danych iprzetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszym dokumencie,niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub wprzyszłości (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U.Nr 133 poz. 83


Wymagane dokumenty

Zaświadczenie z uczelni o posiadanym statusie studenta.