Umowa zlecenie - Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim
GROUPON SHARED SERVICES Warszawa, Polska 27 września 2016

Groupon działa w branży e-commerce, inspirując użytkowników do odwiedzania ciekawych miejsc w najbliższej okolicy, podróżowania i odkrywania nowych aktywności, a przy tym oferuje szeroką gamę produktów. Jednocześnie zapewnia odpowiednie narzędzia i wsparcie swoim Partnerom, pomagając im w rozwijaniu i zarządzaniu biznesem.

W ciągu zaledwie 6 lat działalności w Polsce Groupon z firmy, która mieściła się w małym pokoju i zatrudniała mniej niż 10 osób zamienił się w lidera w dziedzinie handlu lokalnego i obecnie jest miejscem, gdzie około 550 osób ma możliwość rozwoju swoich umiejętności i kompetencji w przyjaznej atmosferze.

Wierzymy bowiem, że za sukcesami świetnych firm stoją świetni ludzie.

Umowa zlecenie - Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim

Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via e-mail i telefon)

 

 

 

Wymagania

  • płynnie posługujesz się językiem niemieckim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z niemieckojęzycznymi Klientami firmy),
  • jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
  • jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.

Oferujemy

Oferujemy:

  • dedykowane szkolenie wdrażające,
  • umowę o pracę lub zlecenie w zalezności od preferencji,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • piękne nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
  • mnóstwo benefitów (konkursy, karta MultiSport, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
  • strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
  • wyjścia i imprezy integracyjne.

Wymagane dokumenty

CV