Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta (Ogrodnictwo)
Hays Poland Sp. z o.o. Gostynin, Polska 26 listopada 2018

Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent w branży ogrodniczej, w tym drzewa owocowe, sadzonki, rośliny gruntowe oraz doniczkowe.  Wyspecjalizowana oferta jest dedykowana zarówno do klientów biznesowych jak również indywidualnych. Firma bardzo dynamicznie rozwija się na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta (Ogrodnictwo)

Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za koordynację ofert, zamówień , specyfikacji produktowych, umów i pokrewnych. Ponadto, nowo zatrudniona osoba będzie w kontakcie w klientami (zwłaszcza sieci handlowe, DYI,  hurtownicy) w Polsce i za granicą, w tym uczestniczenie w spotkaniach oraz codzienny kontakt w zakresie wsparcia procesu sprzedaży. Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie współpracował z innymi działami w firmie, a także koordynował i brał udział w targach i wydarzeniach branżowych.

Wymagania

Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie obsługi klienta (preferowane klienci biznesowi). Doświadczenie we współpracy w sieciami handlowymi będzie atutem. Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację, a także dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word). Wykształcenie branżowe ogrodnictwo, projektowanie terenów zielonych, produkcja roślinna, technologia drewna, leśnictwo, florystyka, architektura krajobrazu i pokrewne będzie atutem. Poszukujemy osób dynamicznych, kreatywnych, samodzielnych komunikatywnych oraz chętnych do rozwoju.


Oferujemy

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwości rozwoju zawodowego, ciekawe szkolenia, pakiet dodatkowych benefitów.

Rekrutacja jest pilna.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV.


Wymagane dokumenty

Aktualne CV