Umowa zlecenie - Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem obcym
BPO Employment Warszawa, Polska 17 listopada 2016

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

Umowa zlecenie - Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem obcym

TWOJE ZADANIA:

  • Kompleksowa obsługa Klientów zagranicznych
  • Doradzanie Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
  • Administrowanie logistyczną obsługą zamówień
  • Badanie potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji

Wymagania

Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje

  • Czujesz, że bez problemu dogadasz się w jednym z języków: niemiecki/ czeski/ francuski/ włoski/ hiszpański
  • Potrafisz myśleć nieszablonowo
  • Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, a szklanka zawsze jest dla Ciebie do połowy pełna!J

TO WŁAŚNIE NA CIEBIE CZEKAMY


Oferujemy

  • Program szkoleń przygotowujący do bycia Masterem w dziedzinie obsługi Klienta-Kontakt z żywym językiem obcym-stabilne warunki zatrudnienia, satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania

    Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy

  • Nieformalna atmosfera pracy ( możesz przyjść do pracy w krótkich spodenkach nawet zimą. Elastyczne godziny pracy- sam wybierasz czy pracujesz w pełnym czy niepełnym wymiarze godzin
  • Owocowe poniedziałki i dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy i soków

     

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w firmie prężnie rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, nie zwlekaj dłużej i prześlij nam swoje CV na adres: warszawa@tivron.com


Wymagane dokumenty

CV