Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B
Malek Recruitment Warszawa Centralna, Aleje Jerozolimskie, Warszawa, Polska 18 kwietnia 2017

Oferujemy najwyższej jakości działania z obszaru poszukiwania, selekcji oraz rekrutacji. Osoby na tych stanowiskach będą mogły zapoznać się od podstaw z pełnym procesem prowadzenia projektów rekrutacyjnych w obszarze wyższej kadry managerskiej. W zakresie realizacji zadań Kandydaci będą mieli możliwość zdobycia obszernej wiedzy dotyczącej struktur oraz funkcjonowania organizacji z wielu branż. Dodatkowo zapoznają się dokładnie z działaniami Managerów piastujących najwyższe stanowiska. W zakresie 3-miesięcznego okresu próbnego oferujemy również szereg szkoleń oraz rozwoju umiejętności dotyczących zarządzania czasem, zarządzania danymi oraz projektami, pozyskiwania i utrzymywania długofalowych relacji, wywiadu rynkowego, wywiadu rekrutacyjnego. Mamy ściśle określoną ścieżkę kariery zawodowej i koncentrujemy się na ciągłym, wewnętrznym rozwój naszego teamu.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta B2B

  • prezentacja oferty firmy
  • utrzymywanie stałych relacji z klientem – baza
  • obsługa Klienta zgodnie z wyznaczonymi standardami
  • realizacja celów sprzedażowych
  • współudział w tworzeniu wizerunku firmy

Wymagania

  • biegła znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • dokładność i terminowość
  • umiejętność poprawnego wysławiania się i łatwego nawiązywania kontaktów
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży i telefonicznej obsłudze Klienta
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w sprzedaży szkoleń, usług rekrutacyjnych, tłumaczeń
  • będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w śródmieściu Warszawy
  • aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy
  • indywidualny program szkoleniowy
  • ściśle określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
  • możliwości awansu

Wymagane dokumenty

CV