Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta
SPB Services Polska sp. z o.o. Warszawa, Polska 19 lutego 2018

Od 50 lat działalność SPB opiera się na kulturze rodzinnego przedsiębiorstwa, w którym odpowiedzialność jest równie ważna co szacunek dla drugiego człowieka (pracowników, ubezpieczonych, partnerów). Dołączenie do SPB oznacza przede wszystkim współdzielenie tej kultury przedsiębiorstwa, w zespole o ludzkim wymiarze liczącym ponad 1600 pracowników i udział w naszym rozwoju w Europie.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

  • sprzedaż produktów i akcesoriów w nowym prestiżowym punkcie serwisowym
  • zapewnienie informacji techniczno-handlowej dla klientów– kontakt bezpośredni, telefoniczny, mailowy
  • doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań
  • wprowadzanie danych do systemu
  • bieżąca kontrola, rozliczanie i raportowanie sprzedaży

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • wysoka kultura osobista, dokładność i rzetelność
  • umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
  • umiejętność pracy w zespole
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
  • znajomość branży elektronicznej – dodatkowym atutem będzie zainteresowanie nowinkami i technologią
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • profesjonalne zaplecze merytoryczne i organizacyjne, możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • przyjemną atmosferę pracy w zespole
  • motywacyjny system wynagrodzeń uzależniony od wyników pracy (podstawa + prowizja)
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w stale rozwijającej się firmie
  • pakiet świadczeń (opieka medyczna, karta sportowa)

Wymagane dokumenty

CV