Umowa zlecenie - Specjalista ds. Obsługi Klienta
Espares24 Sp. Z o.o. Warszawa, Polska 8 czerwca 2017

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym, specjalizującą się w zapatrzeniu klientów w części zamienne do elektroniki użytkowej oraz serwisie.

Umowa zlecenie - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy…

  • zapewnisz pełne wsparcie Klienta – live chat, mail, połączenie telefoniczne,
  • pokażesz Naszym Klientom, że o Nich dbamy, że to oni są dla Nas najważniejsi,
  • nawiążesz dobre i długotrwałe relacje z Klientami,
  • rozwiążesz kilka problemów technicznych,
  • pomożesz w wyborze najlepszego rozwiązania,
  • zadbasz o Klienta serwisowego, czyli poinformujesz o statusie naprawy, przyjmiesz sprzęt
  • do naprawy.

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie

  • orientacji na realizację celów,
  • umiejętności komunikacyjnych skierowanych na relacje z Klientami,
  • kreatywnych rozwiązań zgodnie z potrzebami Klienta,
  • pewności siebie i zaangażowania,
  • uśmiechu i pozytywnej energii,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy

  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
  • stałe wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenie

 


Wymagane dokumenty

CV