Umowa o pracę - Specjalista ds. Analiz i Wsparcia Obsługi Klienta
Idea Bank S. A Domaniewska 45, Warszawa, Polska 7 listopada 2018

Idea Bank to nowoczesna instytucja finansowa, wielokrotnie wyróżniana za innowacyjne rozwiązania kierowane do sektora przedsiębiorstw.W związku z rozbudową naszego zespołu, Ty również możesz dołączyć do nas jako Specjalista ds. Analiz i Wsparcia Obsługi Klienta!

Umowa o pracę - Specjalista ds. Analiz i Wsparcia Obsługi Klienta

Jeśli chciałbyś zdobyć cenne doświadczenie w instytucji finansowej i aktywnie uczestniczyć w procesach rozpatrywania reklamacji dołącz do naszego Zespołu Reklamacji!

Zadania, które na Ciebie czekają:
– Przygotowywanie podsumowań/raportów na potrzeby zespołu,
– Rejestrowanie wpływających do banku reklamacji i innych pism w rejestrze reklamacji,
– Rejestrowanie korespondencji wychodzącej z zespołu i przekazywanie do wysyłki,
– Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do zespołu,
– Archiwizowanie dokumentacji,
– Obsługa zwrotów korespondencji wychodzącej i ich ponowna wysyłka w sposób uzgodniony z klientem.

Wymagania

Aplikuj, jeśli:

  • Swobodnie poruszasz się w systemach informatycznych,
  • Możesz pochwalić się ponadprzeciętnymi zdolnościami analitycznymi,
  • Znasz program MS Excel w stopniu zaawansowanym (znajomość SQL będzie dodatkowym atutem),
  • Cechuje Cię zaangażowanie oraz kreatywność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • Możliwość zdobycia wiedzy z zakresu rozpatrywania reklamacji w instytucji finansowej,
  • Pracę w zgranym i młodym zespole, dzięki któremu szybko przyswoisz nową wiedzę,
  • Owocowe poniedziałki, pyszną kawę,
  • Biuro w dogodnej lokalizacji (Mokotów, ul. Domaniewska).

Wymagane dokumenty

CV