Umowa zlecenie - Service Desk
Manpower Sp. z o.o. Warszawa, Polska 27 września 2017

Proservia powstała w 1994 roku, a od roku 2011 jest częścią ManpowerGroup. Proservia jest kluczowym graczem na europejskim rynku usług IT. W Polsce Proservia funkcjonuje pod własną marką od roku 2016. Łączy w sobie wcześniejsze usługi outsourcingu procesów świadczone przez ManpowerGroup Solutions, oraz ponad 10 letnie doświadczenie Eurilogic Polska w obszarze IT, firmy należącej do Nexeya, którą to Proservia przejęła w roku 2014.

Umowa zlecenie - Service Desk
  •  Obsługa zgłoszeń użytkowników w dedykowanym systemie
  • Wsparcie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • Utrzymanie stałego wsparcia i kontaktu z użytkownikami.

Wymagania

  • Wiedza z zakresu IT (obszar wsparcia sprzętu biurowego)
  • Znajomość środowiska Windows oraz pakietu biurowego Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 lub wyższym
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Doświadczenie w pracy na HelpDesku lub ServiceDesku, a także znajomość SP, SQL w stopniu podstawowym – mile widziane
  • Wykształcenie kierunkowe w obszarze IT- mile widziane

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju
  • Perspektywa długoterminowej współpracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Wymagane dokumenty

CV