Umowa o pracę - Sales and Office Coordinator
Hays Poland Sp. z o.o. Stary Mokotów, Warszawa, Polska 28 września 2018

Twoja nowa firma
Międzynarodowy, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości produktów i dodatków dedykowanych do żywienia zwierząt. Jest to znana firma w branży rolnej, która dba o nieustanny rozwój swoich produktów, przez co jest ceniona wśród odbiorców. Firma stawia na dobrą atmosferę pracy a warszawskie biuro mieści się niedaleko centrum.

Umowa o pracę - Sales and Office Coordinator

Twoja nowa rola
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy biura: ewidencję korespondencji, zamawianie towarów i usług, organizację wizyt oraz podróży służbowych. Sales & Office Assistant będzie wspierać działania marketingowe w zakresie tłumaczenia tekstów oraz przygotowywania materiałów reklamowych oraz sprzedażowe w kontekście obsługi bazy klientów oraz wystawiania faktur.

Wymagania

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w zakresie kierowania i organizowania pracy biura. Wymagamy doświadczenia w pracy na recepcji, w sekretariacie lub jako asystent/-ka Zarządu przy działaniach administracyjnych i organizacyjnych. Niezbędna jest dobra znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w działaniach marketingowych lub sprzedażowych będzie atutem. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba komunikatywna, bardzo dobrze zorganizowana, nie bojąca się wyzwań oraz dodatkowo znająca tematykę związana z rolnictwem


Oferujemy

Co zyskasz?

  • Nasz Klient oferuje stabilną pracę w miłej atmosferze dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku.

Wymagane dokumenty

CV