Umowa o pracę - Recepcjonistka/Recepcjonista
EY (Dawniej Ernst&Young) Warszawa, Polska 1 czerwca 2018

O EY

EY (dawniej Ernst & Young) to światowy lider w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Ponad 230 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań. EY to również  największa firma doradcza na polskim rynku, zatrudniająca ponad 2900 profesjonalistów w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Poprzez swoje działania ma ambicję budować lepszy świat pracy dla swoich pracowników, klientów i całej społeczności.

Umowa o pracę - Recepcjonistka/Recepcjonista

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • organizacja spotkań oraz przyjmowanie gości,
  • zapewnienie komunikacji pomiędzy pracownikami i kontrahentami poprzez obsługę telefonów i firmowej skrzynki mailowej,
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sal konferencyjnych,
  • zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych,
  • wsparcie w organizacji spotkań biznesowych.

Wymagania

Od kandydatów/kandydatek oczekujemy:

  • 1-2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania kontaktów,
  • dobrej organizacji pracy i zaangażowania,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • podzielności uwagi,
  • priorytetyzowania zadań.

Oferujemy

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w renomowanej i międzynarodowej firmie
  • Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Pakiet szkoleniowy dostosowany do potrzeb
  • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport oraz Program EY Care & Wellness

Aplikacja przez stronę internetową:

https://ey.taleo.net/careersection/gcam01/jobdetail.ftl?lang=en&job=POL000GH

 


Wymagane dokumenty

CV