Umowa zlecenie - Recepcjonistka
Recruitment International Consulting Group Sp. z o.o. Żoliborz, Warszawa, Polska 14 września 2018

RICG to firma consultingowa świadcząca usługi z zakresu działań Human Resources. Zajmujemy się profesjonalnym oraz indywidualnie zaprojektowanym pod Klienta doradztwem personalnym dla międzynarodowych oraz rodzimych pracodawców, liderów w swojej branży.

Umowa zlecenie - Recepcjonistka

Dla naszego Klienta szukamy kandydatki na stanowisko Recepcjonistki

Obowiązki:

  • sprawne funkcjonowanie sekretariatu firmy,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dokumentacją,
  • rejestracja wewnętrznego obiegu dokumentów,
  • przyjmowanie gości i odbieranie połączeń telefonicznych,
  • rezerwacja sal konferencyjnych, hoteli i biletów lotniczych/pociągowych,
  • zapasy materiałów biurowych,
  • kompleksowe funkcjonowanie sekretariatu (skanowanie dokumentów i redagowanie krótkich tekstów),
  • współpraca z innymi służbami,
  • inne zadania związane z bieżącym prowadzeniem sekretariatu.

Wymagania

Wymagania

  • Język angielski na poziomie B2 (minimum),
  • nieskazitelne maniery,
  • umiejętności komunikacyjne i wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • skrupulatność, zaangażowanie i niezależność,
  • dobre umiejętności organizacyjne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku byłoby dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie
  • atrakcyjną ścieżkę kariery
  • dogodną lokalizację biura

Wymagane dokumenty

CV