Umowa zlecenie - Recepcjonistka
PKF Consult Orzycka, Warszawa, Polska 7 lutego 2018

Spółka Invest Office zajmuje się administrowaniem nieruchomością oraz wynajmem powierzchni biurowej m.in. dla wszystkich Spółek Grupy PKF Consult

Umowa zlecenie - Recepcjonistka

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało w szczególności:

  • obsługa recepcji
  • obsługa centrali telefonicznej oraz poczty elektronicznej
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich
  • koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
  • obsługa spotkań w salach konferencyjnych zgodnie z kalendarzem spotkań
  • współpraca z firmami zewnętrznymi oraz dostawcami usług
  • planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
  • inne prace administracyjno-biurowe

Wymagania

Szukamy osoby:

  • min. wykształcenie średnie / os. w trakcie studiów
  • o wysokiej kulturze osobistej
  • zorganizowanej z umiejętnością zarządzania czasem
  • systematycznej, punktualnej i rzetelnej
  • z komunikatywną znajomością języka angielskiego
  • ceniącej pracę z innymi ludźmi
  • ze znajomością obsługi komputera (MS Office, poczta elektroniczna, Internet)

Oferujemy

  • możliwość zdobywania praktycznej wiedzy i doświadczenia pracy w administracji
  • referencje na przyszłość lub możliwość rozwoju w firmie
  • przeszkolenie w przyjaznych warunkach
  • życzliwą atmosferę oraz dobre warunki pracy
  • elastyczność w wyznaczeniu godzin pracy i dni.

Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny