Umowa o pracę - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Avecus Polska 24 sierpnia 2017

Firma Avecus powstała 9 lat temu, ale ponieważ jest naturalną kontynuacją ponad 20 letniej pracy w firmach zagranicznych jej założycielki, poniekąd przedłuża to historię i dobrą reputację firmy Avecus na rynku. Z braku innych wzorców, u nas się pracuje w stylu firm zagranicznych, prowadząc część dokumentacji, dla wygody, w języku angielskim. Nie jesteś dużą firmą, ale mamy bardzo ciekawą ofertą produktową oraz entuzjastyczne i niekonwencjonalne podejście do klienta. Każdy nasz produkt zawiera w sobie mnóstwo wyspecjalizowanej wiedzy, troszkę tajemnicy i masę informacji, które przekazujemy naszym klientom na spotkaniach. Nie sprzedajemy surowca, sprzedajemy pomysły na nowe produkty i rozwiązania obecnych problemów.

Siedziba firmy mieści się 25 km od centrum Warszawy, przy linii kolejki WKD (35 minut od Centrum Warszawy).

Umowa o pracę - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Handlowiec do sprzedaży dodatków do żywności na polskim rynku. Praca na określonym terytorium Polski w zależności od miejsca zamieszkania kandydata. Nasi klienci to producenci żywności a nasze produkty to dodatki, które mogą znaleźć zastosowanie w ich produktach. Praca polega na :

  • fachowa prezentacja produktów potencjalnym klientom
  • wybór odpowiednich do danej aplikacji
  • doradzanie sposobu aplikowania
  • podsuwanie pomysłów na nowe produkty
  • w których mogą mieć zastosowanie nasze dodatki

Przygotowujemy różnego rodzaju próbki, w których możemy najlepiej zaprezentować nasze dodatki i takie prezentacje degustacyjne przedstawiamy klientom.

Do codziennych zadań pracownika będzie należało:

  • kontaktowanie się na bieżąco z klientami (spotkania, telefonicznie, mejlowo)
  • inicjowanie i aktywne prowadzenie projektów
  • zamawianie próbek, dokumentacji, przygotowywanie ofert cenowych
  • odpowiadanie na pytania i problemy klientów
  • bieżące prowadzenie historii kontaktów w naszym systemie CRM

Na tym stanowisku każdy dzień przynosi ciekawe i nowe wyzwania.

Wymagania

  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie zarówno rozmów telefonicznych
  • korespondencji mejlowej jak i części dokumentacji w tym języku
  • znajomość pakietu Office na tyle dobra, aby móc tworzyć eleganckie dokumenty, tabelki czy prezentacje
  • nasz przekaz ma być zrozumiały dla klienta, ale również przyjemny dla oka

  • prawo jazdy i umiejętność prowadzenia samochodu,gdyż jednym z narzędzi pracy jest samochód służbowy
  • dobra organizacja pozwalające optymalnie zarządzać czasem
  • planować przyszłe spotkania z klientami jednocześnie realizując bieżące zadania

Przydadzą się też:

  • entuzjazm – bo cieszymy się z każdego sukcesu
  • chęć poznawania nowych ludzi, nowych produktów, technologii – bo to wszystko nieustannie zmienia się wokół nas a my się możemy tylko cieszyć, że poszerzamy w ten sposób nasze horyzonty


Oferujemy

  • pracę na pewno ciekawą, bardzo twórczą i dającą mnóstwo satysfakcji
  • samochód służbowy, laptop, smartfon to oczywiste narzędzia pracy
  • wynagrodzenie, adekwatne do stażu pracy i doświadczenia na podobnym stanowisku w formie pensji podstawowej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników
  • po okresie próbnym, podczas którego pracownik zostanie zapoznany ze sposobem pracy biura nastąpi okres szkolenia produktowego, którego czas trwania będzie zależny od aktualnego doświadczenia.

 

Docelowo praca będzie wykonywana w większości w terenie u klientów, czasami w biurze oraz na zasadzie home office.


Wymagane dokumenty

CV, list motywacyjny z określeniem poziomu zarobków