Staż/praktyki - Praktyki w Zespole Kontaktów z Klientami / Departament Obsługi Klienta
PROVIDENT Polska Warszawa, Polska 25 maja 2017
  • Provident to stabilna, międzynarodowa firma ze 130-letnią tradycją.
  • Od marca 2013 r. jesteśmy notowani na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
  • Jesteśmy liderem na rynku szybkich pożyczek gotówkowych. Z naszych usług skorzystało 3,9 mln Klientów.
  • Pracuje z nami prawie 2000 Pracowników i ponad 6000 Doradców Klienta.
  • Na terenie Polski mamy oddziały i filie terenowe.
Staż/praktyki - Praktyki w Zespole Kontaktów z Klientami / Departament Obsługi Klienta
  • Rejestracja korespondencji wpływającej od Klientów
  • Rejestracja spraw przesyłanych drogą e-mail-ową przez Klientów
  • Udział w projekcie optymalizacji procesów obsługowych w Zespole Kontaktów
    z Klientami, dotyczących obsługi reklamacji i wniosków Klientów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Rejestracja zwrotów korespondencji

Wymagania

Status studenta, preferowane kierunki: zarządzanie, bankowość, administracja, ekonomia, prawo, filologia polska;

Dobra znajomość pisowni języka polskiego;

Umiejętność pracy zespołowej;

Dobra organizacja pracy własnej;

Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu obsługi reklamacji oraz znajomość obsługi programów pocztowych


Oferujemy

  • otwartą kulturę organizacyjną – ponad 50% naszych pracowników jest z nami od ponad 5 lat
  • praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej na studiach
  • przy realizacji powierzonych zadań
  • Opiekę medyczną, służbowy telefon komórkowy
  • Aplikuj  TUTAJ

Wymagane dokumenty

CV