Staż/praktyki - Praktyki w Biurze Zarządzania Jakością i Rozwojem Sprzedaży
PROVIDENT Polska Inflancka 4, Inflancka, Warszawa, Polska 24 maja 2017
  • Provident to stabilna, międzynarodowa firma ze 130-letnią tradycją.
  • Od marca 2013 r. jesteśmy notowani na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
  • Jesteśmy liderem na rynku szybkich pożyczek gotówkowych. Z naszych usług skorzystało 3,9 mln Klientów.
  • Pracuje z nami prawie 2000 Pracowników i ponad 6000 Doradców Klienta.
  • Na terenie Polski mamy oddziały i filie terenowe.
Staż/praktyki - Praktyki w Biurze Zarządzania Jakością i Rozwojem Sprzedaży
  • wykonywanie ankiet telefonicznych do Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • tworzenie prezentacji i raportów podsumowujących ankiety i odsłuchy
  • proponowanie rozwiązań mających na celu poprawę jakości obsługi Klienta
  • odsłuchiwanie rozmów prowadzonych przez Konsultantów w Call Center
  • ocena jakości obsługi Klienta połączona z przekazywaniem informacji zwrotnej
  • administrowanie Kartą Konsultanta oraz uzupełnianie danych
  • udział w projekcie tworzenia Standardu Obsługi Klienta dla Call Center
  • udział w projekcie telefonicznej weryfikacji jakości procesu wdrożenia Doradców Klienta, mającym na celu poprawę jakości obsługi Klienta

 

Wymagania

  • status studenta, preferowany kierunek: Psychologia, socjologia, pedagogika, administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie i marketing, finanse i rachunkowość
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • dobra organizacja pracy własnej
  • zaangażowanie, chęć nauki i zdobywania nowych doświadczeń

Oferujemy

  • otwartą kulturę organizacyjną – ponad 50% naszych pracowników jest z nami od ponad 5 lat
  • praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej na studiach
  • kwalifikacji
  • samodzielności
  • przy realizacji powierzonych zadań
  • opiekę medyczną, służbowy telefon komórkowy

Aplikuj


Wymagane dokumenty

CV