Staż/praktyki - Praktykant/ka w obszarze komunikacji i strategii marketingowej
mBank S.A. Warszawa, Polska 24 maja 2018
Staż/praktyki - Praktykant/ka w obszarze komunikacji i strategii marketingowej

Podczas praktyk czekają na Ciebie zadania takie jak:

  • wsparcie projektów z zakresu brandingu, praca z Brand Manualem, weryfikacja projektów graficznych pod kątem zgodności z przyjętymi zasadami brandingu, współpraca z agencjami reklamowymi
  • pomoc w przygotowaniu digitalowego narzędzia do komunikacji wewnętrznej manuala,
  • pomoc w procesie ochrony znaków towarowych i organizacji procesów przetargowych,
  • przygotowywanie benchmarków rynkowych z zakresu komunikacji marketingowej w oparciu o dostępną wiedzę rynkową,
  • wsparcie dla koordynatora programowego fundacji – czynności administracyjne dotyczące programów grantowych,
  • pomoc przy komunikacji działań fundacji,
  • wsparcie przy organizacji spotkań i wydarzeń.

Wymagania

Jeśli potrafisz nawiązywać relację, dbasz o nie i masz łatwość poprawnego komunikowania się to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:

  • studiów z obszarów marketingu, reklamy, socjologii, ekonomii, zarządzania,
  • mile widziana będzie wiedza z zarządzania projektami,
  • mile widziane będzie wiedza z badań marketingowych,
  • znajomości Microsoft Office (Word, Power Point, Excel),
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
  • komunikatywności, dbałości o relacje, umiejętności ich nawiązywania, poprawnego wysławianie się.

Oferujemy

Na stanowisku oferujemy Ci:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na 40 godzin w tygodniu (możliwość dostosowania godzin do zajęć na uczelni) z wynagrodzeniem 2 100 zł brutto,
  • wsparcie ze strony mentora praktyk i opiekuna HR,
  • dostęp do wewnętrznego rynku pracy,
  • pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bezpłatne e-booki i audiobooki, kluby sportowo-zainteresowaniowe, możliwość skorzystania z Home Office do 5 dni w miesiącu),
  • wiedza dotycząca zarządzania standardem graficznym,
  • udział w ciekawych projektach marketingowych i CSR-owych,
  • umiejętność współpracy w zespole marketingu i z agencjami reklamowymi,
  • kształtowanie poczucia odpowiedzialności za realizowane zadania.

Wymagane dokumenty

Cv