Staż/praktyki - Praktykant/ka w Dziale Roszczeń i Reklamacji
MetLife Warszawa, Polska 14 maja 2019

Jesteśmy spółką z grupy MetLife Inc., wiodącej światowej firmy oferującej ubezpieczenia, renty kapitałowe i programy świadczeń pracowniczych. Poprzez swoje spółki MetLife zajmuje czołową pozycję w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Ameryce Łacińskiej, Azji Wschodniej, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia MetLife Inc. oraz profesjonalizmu i zaangażowania pracowników i partnerów biznesowych.

PROGRAM PRAKTYK LETNICH

Stworzony z myślą o aktywnych, nastawionych na ciągły rozwój studentach, chcących w praktyce wykorzystać uzyskaną na zajęciach wiedzę i zdobyć profesjonalne doświadczenie pod okiem najlepszych specjalistów w globalnej firmie z branży ubezpieczeniowej.

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@metlife.pl do dnia 20 maja z podaniem numeru referencyjnego w tytule maila

nr ref. PP/ROSZ/2019

Staż/praktyki - Praktykant/ka w Dziale Roszczeń i Reklamacji

Czym będziesz się zajmować?

•Przygotowaniem i prowadzeniem korespondencji (telefonicznej, mailowej oraz listownej) z klientami i instytucjami

•Pozyskiwaniem informacji niezbędnych do wypłaty należnych świadczeń

•Uzupełnianiem informacji oraz danych w różnych bazach

•Wsparciem zespołu w bieżących działaniach

Wymagania

Jesteś idealnym/ą kandydatem/ką do naszego zespołu, jeśli…

•Jesteś studentem/studentką przynajmniej II roku (administracja, zarządzanie, ubezpieczenia, bankowość, finanse)

•Znasz MS Office na dobrym poziomie, w tym MS Excel

•Cechuje cię otwartość na wyzwania, skuteczność w realizacji zadań, dobra organizacja pracy

•Łatwo nawiązujesz kontakty i umiesz pracować w zespole


Oferujemy

Co możemy Ci zaoferować?

•Dwumiesięczne płatne praktyki (lipiec-sierpień) w pełnym wymiarze godzinowym (40 godzin tygodniowo)

•Przez cały okres trwania praktyk będziesz mógł/a liczyć na wsparcie i regularny feedback ze strony swojego opiekuna

•Przekonasz się, jak wygląda praca w dużej, międzynarodowej firmie z sektora ubezpieczeniowego

•Zapoznasz się z przedmiotem działania oraz procesami w obsłudze roszczeń

•Rozwiniesz umiejętności komunikatywne, analityczne oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i wyciągania konstruktywnych wniosków


Wymagane dokumenty

CV