Staż/praktyki - Praktykant/ka w Biurze Strategii i Polityki Obsługi Klienta
Polskie Koleje Państwowe S.A. Aleje Jerozolimskie 142a, Warszawa, Polska 27 września 2017

PKP S.A. pełni nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.

PKP S.A. jest również jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce. W zasobach Spółki znajduje się m.in. ok. 100 tys. ha gruntów oraz 57 tys. budynków i budowli. Jej majątek stanowią zarówno obiekty pełniące funkcje związane z transportem i obsługą podróżnych (dworce kolejowe), jak i nieruchomości  stricte komercyjne.  PKP S.A. prowadzi aktywne działania jako zarządca, polegające m.in. na inicjowaniu inwestycji oraz szukaniu sposobów optymalnego zagospodarowania kolejowych gruntów.

Staż/praktyki - Praktykant/ka w Biurze Strategii i Polityki Obsługi Klienta
  • wsparcie Zespołu w realizacji działań związanych z wdrażaniem Strategii PKP S.A.

  • udział w opracowaniu analiz biznesowych i ekonomicznych
  • sporządzanie raportów i podsumowań w ramach realizowanych projektów
  • wsparcie przy organizacji i realizacji badań na potrzeby Biura lub innych komórek organizacyjnych
  • współpraca z wieloma komórkami organizacyjnymi w Spółce

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub status studenta IV lub V roku studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, finansowe i podobne)

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dokładność, systematyczność oraz zaangażowanie w powierzone zadania


Oferujemy

  • bezpłatną praktykę przez okres do 3 miesięcy

  • dużą swobodę działania i możliwość kreowania rozwiązań
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
  • opiekę merytoryczną opiekuna praktyk i niezbędne wsparcie w wykonywaniu zadań


Wymagane dokumenty

CV