Staż/praktyki - Praktykant w zespole IT Help Desk
KPMG Sp. z o.o. Warszawa, Polska 6 czerwca 2017

KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi profesjonalne z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG zatrudnia 174 000 pracowników w 155 krajach. Niezależne firmy członkowskie sieci KPMG są stowarzyszone z KPMG International Cooperative (“KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Każda z firm KPMG jest odrębnym podmiotem prawa.

W Polsce KPMG działa od 1990 roku. Obecnie zatrudnia ponad 1 500 osób w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi.

Staż/praktyki - Praktykant w zespole IT Help Desk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • przygotowywanie i podstawową konfigurację sprzętu komputerowego dla pracowników KPMG,
  • instalację systemów operacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego,
  • bieżące wsparcie IT Help Desk,
  • prace administracyjno-biurowe w Dziale IT.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • zainteresowania obszarem IT i systemami operacyjnymi,
  • umiejętności diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • systematyczności i samodzielności,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy

U nas możesz liczyć na:

  • płatne praktyki w terminie czerwiec – wrzesień 2017 r. z możliwością przedłużenia współpracy,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów,
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej, w tym m.in. różnorodne strefy pracy i odpoczynku pokryte w całości bezprzewodową siecią wifi oraz ponad 400m2 taras dostępny wyłącznie dla pracowników firmy,
  • dogodną lokalizację w bezpośrednim sąsiedztwie m.in. metra Dworzec Gdański, linii tramwajowych i autobusowych, stacji PKP oraz stanowiska rowerowe, motorowe i motocyklowe.

Wymagane dokumenty

CV