Umowa zlecenie - Asystent w Dziale Finansowym
Connectmedica Sp. z o.o. Mokotów, Warszawa, Polska 22 marca 2018

Connectmedica to nowoczesna firma z doświadczeniem 15 lat pracy w branży farmaceutycznej tworząca nowoczesne narzędzia skierowane na rynek międzynarodowy dla największych firm farmaceutycznych.
Więcej o Connectmedica znajdziesz na stronie: connectmedica.com

Umowa zlecenie - Asystent w Dziale Finansowym

Twoimi zadaniami w Connectmedica będą…

  • Wyszukiwanie danych, przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby firmy
  • Wprowadzanie dokumentów kosztowych do Systemu Zarządzania Firmą
  • Kontakt z dostawcami w sprawach związanych z płatnościami
  • Wsparcie w bieżących pracach działu finansowego
  • Wsparcie działu w bieżącym przepływie dokumentacji
  • Pomoc w sporządzaniu i weryfikowaniu umów
  • Współpraca z działem Client Service i New Business

Wymagania

Od optymalnego kandydata oczekujemy…

  • Dostępności minimum 35 godzin w tygodniu (godziny pracy 9-17)
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B1)
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • Doświadczenia podczas praktyk/pracy na podobnym stanowisku – mile widziane
  • Skrupulatności i sumienności

Oferujemy

  • Pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży.
  • Poznanie najlepszych praktyk stosowanych w dziale Finansowym.
  • Współpracę z ekspertami i energicznym i osobami, które są nastawione na wspólne osiąganie celów.
  • Brak monotonii to podstawa.  Praca w Connectmedica będzie cennym i pełnym satysfakcji doświadczeniem, które da Ci nowe możliwości.
  • Po pracy możesz korzystać z karty Multisport.

Prosimy o aplikowanie za pośrednictwem strony: http://bit.ly/2pxF5Y5


Wymagane dokumenty

CV