Inna forma zatrudnienia - Praktykant/-ka w Dziale Obsługi Klienta Pr-SOM-Wa
Bosch Rexroth Sp. z o.o. Jutrzenki 102/104, Warszawa, Polska 28 czerwca 2016

Bosch  Rexroth Sp. z o.o. należy do koncernu Bosch Rexroth AG, światowego lidera w zakresie napędów i sterowań. Bosch Rexroth to partner w zakresie aplikacji mobilnych, maszynowych i projektowych, a także automatyzacji przemysłu. Bosch Rexroth projektuje, produkuje i sprzedaje komponenty i systemy w ponad 80 krajach dla ponad 500 000 klientów.Oczekujesz ciekawej i różnorodnej pracy w młodym zespole? Poznania zasad funkcjonowania firmy w środowisku międzynarodowym? Zdobycia szerokiego doświadczenia w dziedzinach związanych z obsługą klienta? Fachowej opieki specjalistów podczas trwania praktyki? Świadectwa praktyk z referencjami? Zapraszamy do nas.

Inna forma zatrudnienia - Praktykant/-ka w Dziale Obsługi Klienta Pr-SOM-Wa

Zakresobowiązków:

  • wsparcie Działu Obsługi Klienta głównie przy dokumentacji związanej z obsługą klienta biznesowego

  • bieżąceprace administracyjne związane z obsługą klienta i realizacją kontraktów

  • Uwaga: nasz Dział Obsługi Klienta nie ma nic wspólnego z Call Center; uwaga ta jest zasadna, ponieważ 80% pytań studentów dotyczy takiej obawy 🙂

Wymagania

  • ukończony przynajmniej II rok studiów najlepiej ekonomicznych

  • zainteresowania w kierunku zagadnień obsługi klienta biznesowego

  • kreatywność i dobra organizacja pracy, także w sytuacjach nowych i nieprzewidywalnych

  • wysoka komunikatywność i chęć zbierania nowych doświadczeń

  • dobra znajomość języka niemieckiego i/lub dobra angielskiego


Oferujemy

  • roczną praktykę dostosowaną do zajęć na uczelni na podstawie umowy praktyk, a w następnej kolejności umowy zlecenie

  • dofinansowanie obiadów w firmowej kantynie

  • możliwość skorzystania z kart Multisport

  • możliwość poznania innych działów w organizacji

  • świadectwo ukończenia praktyki po zakończeniu całego cyklu

 


Wymagane dokumenty

cv, formularz aplikacyjny ze strony www.boschrexroth.pl