Umowa zlecenie - Praktyka w Dziale Logistyki – Dział Obsługi Klienta / Customer Service
Haribo Sp. z o.o. al. Jerozolimskie 142b, Warszawa, Polska 11 czerwca 2019

HARIBO to istniejący od 1920 roku, wiodący producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych na świecie. W Polsce działamy od ponad 20 lat, a nasze produkty szybko zyskały ogromną popularność i podbiły serca konsumentów czyniąc HARIBO jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek żelków w Polsce.

Umowa zlecenie - Praktyka w Dziale Logistyki – Dział Obsługi Klienta / Customer Service

Bieżące wsparcie zespołu logistycznego, współpracującego z klientami, polegające na przyjmowaniu i realizacji zamówień, organizacji dostaw towaru, przekazywaniu informacji o statusie realizacji zamówienia, zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów dostawy, prowadzeniu formalnej korespondencji z klientami. 

Szczegółowe obszary to:

  • wsparcie we wprowadzaniu zamówień do sytemu, monitorowaniu poziomu zapasów oraz zgodności zamówień z ustaleniami dot. poszczególnych klientów, także

  • wsparcie w bieżącej współpracy z podwykonawcami logistycznymi min. przekazywanie zleceń, awizacja i monitoring dostaw w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień.

Wymagania

  • statusu studenta lub absolwenta kierunków logistycznych

  • otwartości, zaangażowania i dobrej organizacji pracy a także sumienności i dokładności

  • wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacji

  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta


Oferujemy

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie

  • przyjazną atmosferę pracy i uczestnictwo w realizacji interesujących projektów logistycznych

  • pracę i wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenie


Wymagane dokumenty

CV