Umowa o pracę - Pracownik Sekretariatu
K&P Medical Group Sp. z o.o. Wawelska 5, Warszawa, Polska 31 października 2018

Umowa o pracę - Pracownik Sekretariatu

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy – połączenia telefoniczne, korespondencja mailowa, elektroniczna, kurierska;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu;
  • Obsługa administracyjna biura;
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz działu i na zewnątrz;
  • Zarządzanie korespondencja przychodzącą i wychodzącą;
  • Obsługa gości i klientów;
  • Zlecanie zamówień związanych z bieżącą obsługą administracyjną biura;
  • Przygotowanie dokumentów zleconych przez przełożonego;
  • Udzielanie informacji partnerom wewnętrznym i zewnętrznym;
  • Stała współpraca z administracją budynku oraz z dostawcami.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, studenci zaoczni lub studenci ostatnich lat;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność ustalania priorytetów;
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z pozostałymi działami;
  • Znajomość MS Office.

Oferujemy

  • Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • Odpowiedzialną i ciekawą pracę,
  • Miłą atmosferę w pracy,
  • Pracę w młodym, ambitnym i nastawionym na sukces zespole,
  • Możliwość podjęcia nowych wyzwań, podnoszenia kompetencji zawodowych oraz szybkiego rozwoju praktycznych umiejętności.

 


Wymagane dokumenty

CV