Umowa o pracę - Pracownik Gospodarstwa Rolnego
BZK Sp z o.o. i Wspólnicy Sp.K Bielice, Polska 16 maja 2017

Poszukujemy młodego, energicznego mężczyzny do pracy w Gospodarstwie Rolnym. Doświadczenie nie jest konieczne, ważne aby kandydat był absolwentem Wydziału Rolnictwa i Biologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W przyszłości, po przyuczeniu przez osobę która obecnie zajmuje się gospodarstwem Pracownik może objąć stanowisko Zarządcy Gospodarstwa. Do dyspozycji Pracownika jest mieszkanie służbowe z możliwością zamieszkania z rodziną. Miejsce pracy to Bielice woj. Mazowieckie.

Umowa o pracę - Pracownik Gospodarstwa Rolnego
  • zamawianie dużej ilości nawozów, oprysków, części do maszyn
  • prowadzenie rozmów z potencjalnymi odbiorcami zboża
  • kontrolowanie i rozliczanie ilości wykonanych prac i zużycia środków w porównaniu do poszczególnych pól i upraw
  • planowanie płodozmianowe z uwzględnieniem możliwości bonitacyjnych gleby, kierunku – produkcji i zapotrzebowania rynkowego
  • codzienne wyznaczanie czynności operacyjnych z uwzględnieniem potrzeb, ekonomicznego uzasadnienia oraz warunków pogodowych
  • prowadzenie podstawowych rozliczeń wydatków
  • planowanie kosztów

Wymagania

  • wykształcenie wyższe rolnicze
  • zdolności interpersonalne
  • umiejętność praktyczne dotyczące zabiegów rolniczych, ustawiania maszyn i urządzeń, ustawiania wymaganych dawek siewu, nawożenia, oprysków, itd.
  • dyspozycyjność
  • zmysł analityczny i ekonomiczny
  • przedsiębiorczość
  • wprowadzenie ekonomicznych rozwiązań, i optymalizacji kosztów w gospodarstwie rolnym
  • samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
  • zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy i chęć nauki
  • znajomość specyfiki pracy na roli
  • pełnego zaangażowania

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy
  • stabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę
  • mieszkanie służbowe (z możliwością  zamieszkania z rodziną)
  • możliwość rozwoju  i pogłębiania wiedzy
  • niezbędne narzędzia do podjęcia pracy

Wymagane dokumenty

CV