Umowa zlecenie - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Voyager Planner Janusz Żuchowski Warszawa, Polska 16 lutego 2017

Voyager Planner świadczy usługi doradztwa dla Klientów w zakresie przygotowania podróży. W ramach usługi Klient otrzymuje pakiet informacji zawierający: plan podróży dzień po dniu, linki do transportu i noclegów oraz budżet. Nasza strona voyagerplanner.com.

Umowa zlecenie - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Zadaniem osoby na stanowisku Pracownik Obsługi Klienta będzie:

  • personalizacja planów podróży poprzez wprowadzenie dat (dni) w jakich będzie odbywała się podróż
  • sprawdzenie dostępności w wybranych datach transportu i noclegów
  • umieszczenie zaktualizowanych adresów i kwot w materiałach
  • wysyłka materiałów do Klienta i pomoc w nawigacji na stronach
  • każda personalizacja planu będzie zlecana osobno

Wymagania

Umiejętność nawigacji na stronach rezerwacji/zakupu obejmujących wiele krajów w zakresie:

  • transportu (wyszukiwanie optymalnych oferta cenowych)
  • noclegów
  • znajomość języka angielskiego
  • dostęp do internetu i komputera
  • praca będzie wykonywana zdalnie w miejscu zamieszkania
  • status studenta, wiek do 26 lat.

Oferujemy

  • pracę w miejscu zamieszkania wykonywaną zdalnie w elastycznych godzinach
  • system motywacyjny zależny od oceny jakości pracy przez Klientów

Wymagane dokumenty

CV i opis doświadczenia w zakresie rezerwacji via internet.