Umowa zlecenie - Pracownik biurowy (na 2 tygodnie)
HRO Personnel Sp. z o.o. Ochota, Warszawa, Polska 29 listopada 2016

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru  zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na  wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Umowa zlecenie - Pracownik biurowy (na 2 tygodnie)
  • wprowadzanie zamówień do systemu;
  • administrowanie bazą danych.

Wymagania

  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku;
  • dobra znajomość obsługi komputera (wprowadzanie danych);
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku;
  • dobra znajomość obsługi komputera (wprowadzanie danych);
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail: joanna.marszal@hropersonnel.com Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości numeru referencyjnego oferty: WYD/12/2016