Umowa o pracę - Pracownik administracji / koordynator serwisu
Denteq s.c. B.Szpakowski R.Wydorski Łopuszańska, Warszawa, Polska 26 stycznia 2018

Denteq świadczy swoje usługi na rynku od kilkunastu lat. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam osiągnąć wysoką pozycję oraz zasłużyć sobie na opinię profesjonalnego serwisu sprzętu stomatologicznego. Obsługujemy zarówno niewielkie, jednostanowiskowe gabinety, jak i kliniki, centra, szpitale i sieci gabinetów. Zaufały nam już setki zadowolonych klientów w Polsce i za granicą.

Umowa o pracę - Pracownik administracji / koordynator serwisu

Zadania:

  • obsługa przesyłek i korespondencji,

  • wspomaganie fakturowania, współpraca z biurem rachunkowym,

  • przygotowanie ofert i kalkulacji cenowych dla produktów i usług oferowanych przez firmę,

  • nadzorowanie zamówień, pilnowanie stanów magazynowych,

  • kontakt z klientami w zakresie realizowanych usług i oferowanych produktów,

  • prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącymi pracami serwisu,

  • zarządzanie stroną www / sklepem internetowym / social media.

Wymagania

  • dobra znajomość oprogramowania biurowego (OpenOffice, Comarch Optima, środowisko Windows),

  • dokładność i zaangażowanie przy wykonywaniu powierzonych zadań,

  • otwartość i komunikatywność,

  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  • mile widziana wiedza / zainteresowania techniczne,

  • wiedza z zakresu administracji/księgowości będzie dodatkowym atutem,

  • prawo jazdy kat. B.


Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • samodzielne stanowisko zapewniające swobodę działania, możliwość realizacji własnych pomysłów,

  • możliwość poszerzenia zakresu obowiązków i dalszego rozwoju osobistego,

  • pełne wsparcie merytoryczne,

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności + premie uznaniowe.


Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny