Staż/praktyki - Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk)
Robert Bosch Sp. z o. o. Jutrzenki 105, 02-231 Warszawa, Polska 3 marca 2021

Czy chcesz, aby Twoje pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków nieustannie dostarczamy efektywne rozwiązania na całym świecie – z nami będziesz mieć wpływ na poprawę jakości życia na całym świecie. Witaj w Bosch.

Nasz sukces definiujemy nie tylko wzrostem ekonomicznym, ale w szczególności poprawą jakości życia ludzi i zaangażowaniem w wartości bazujące na odpowiedzialności. Jest to możliwe dzięki ponad 410,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?

Staż/praktyki - Płatny Staż Wsparcie Działu IT (Helpdesk)

Jeśli chcesz zaaplikować na to stanowisko, kliknij w następujący link: https://jobs.smartrecruiters.com/BoschGroup/743999737081582-p-atny-staz-wsparcie-dzia-u-it-helpdesk- Informujemy, że rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje złożone tą drogą.

Twój udział w tworzeniu innowacji:

  • Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi sprzętu i systemów IT zgodnie z ustalonymi celami(SLA)
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów, siecią LAN, utrzymaniem urządzeń drukujących.
  • Utrzymanie infrastruktury telekomunikacyjnej
  • Zarządzanie flotą sprzętu IT, przygotowanie stanowisk roboczych, wdrażanie oprogramowania
  • Współpraca z międzynarodowymi zespołami przy wdrażaniu nowych rozwiązań w obszarze infrastruktury IT
  • Przygotowywanie zamówień oraz usług IT oraz kontrola realizacji zamówień
  • Przygotowywanie dokumentacji i raportów (w języku polskim i angielskim) na potrzeby działu
  • Wnioskowanie i nadawanie uprawnień do systemów informatycznych, administrowanie kontami NT
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne projektów prowadzonych przez dział IT

Wymagania

Co Cię wyróżnia:

  • Student/ka co najmniej II roku kierunków IT lub zbliżonych
  • Dyspozycyjność min. 32h w tygodniu
  • Wiedza informatyczna w zakresie diagnostyki biurowego sprzętu IT, Microsoft Windows, SCCM, Microsoft Office 2016/365, sieci LAN/WAN (TCP/IP)
  • Umiejętność szybkiej analizy problemów oraz podejmowania samodzielnych decyzji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych – komunikatywność, empatia
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Mile widziana znajomość ITIL

Oferujemy

Nasze benefity to:

  • Zdobywanie praktycznej wiedzy w międzynarodowej firmie
  • Współpraca z doświadczonym zespołem
  • Płatny staż w oparciu o umowę zlecenia (minimum 6 miesięcy)
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Rozwój w międzynarodowym środowisku

Wymagane dokumenty

CV