Staż/praktyki - Płatne praktyki w zespole grafiki prezentacjnej
PwC Warszawa, Polska 25 lipca 2018

PwC to czwarta najsilniejsza marka świata według badania Brand Finance, a jednocześnie zwycięzca w 3 rankingach Warsaw Busiuness Journal: doradztwa biznesowego, podatkowego oraz usług audytowo- księgowych. Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy Employee Branding naszych pracowników. U nas można uczyć się biznesu od najlepszych.

Staż/praktyki - Płatne praktyki w zespole grafiki prezentacjnej
  • wspieranie pracy zespołów realizujących projekty poprzez przygotowywanie materiałów wizualnych, głównie biznesowych prezentacji PowerPoint

Wymagania

  • absolwentów lub studentów po 3. roku, bez względu na specjalizację i rodzaj uczelni  
  • osoby z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (w szczególności programu PowerPoint)
  • osoby, które lubią wykonywać prezentacje i prace graficzne, a jednocześnieobdarzone są zmysłem estetycznym
  • wykazują staranność i dużą dbałość o szczegóły
  • bardzo dobrze znają zasady polskiej ortografii
  • bardzo dobrze znają język angielski
  • budują relacje i chętnie współpracują w zespole
  • są gotowe do długofalowej współpracy

Pamiętaj!
Twoja aplikacja będzie rozpatrywana tylko wówczas gdy wypełnisz formularz aplikacyjny i załączysz CV. 

Jeżeli będziesz miał problem z wypełnieniem aplikacji skontaktuj się z nami: kariera@pl.pwc.com .
 
My wybieramy Ciebie, tak samo jak Ty wybierasz nas.
Poznaj nasze CV i przekonaj się, że warto cv.pwc.pl


Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz kartę sportową
  • dostęp do szkoleń e-learning, baz wiedzy i mentoring
  • wsparcie Buddy’iego w pierwszych dniach praktyk
  • nowoczesny laptop i smartfon z dużym pakietem danych
  • wyjazdy integracyjne
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • pokój VIP z piłkarzykami oraz Xboxem z kinectem, Innovation Lab z drukarkami 3D i okularami VR
  • świeże owoce każdego dnia i oferta zdrowej, firmowej kantyny
  • lokalizacja biura przy stacji Metro Politechnika

  • Wymagane dokumenty

    http://bit.ly/2zpXUne