Umowa o pracę - Opiekun Klienta
Speak Up Learning Sp. z o.o. aleja Waszyngtona 146, Warszawa, Polska 30 marca 2018

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 16-letnim doświadczeniem – skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Umowa o pracę - Opiekun Klienta

NA STANOWISKU OPIEKUNA KLIENTA BĘDZIESZ:

1.     aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
2.     prowadził częste rozmowy telefoniczne (umawianie na spotkania w placówce), przeprowadzał spotkania w oddziale (badanie potrzeb, dobór oferty, podpisywanie umów), korespondencję mailową z klientami (odpowiadanie na zapytania)

3.     pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta

4.     promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

Wymagania

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

1.     mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze

2.     nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy

3.     potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży

4.     potrafią budować długotrwałe relacje z klientem

5.     nie boją się pracować na celach sprzedażowych

6.     odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością


Oferujemy

GWARANTUJEMY:

1.     stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
2.     wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe

3.     benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport

4.     pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole

5.     indywidualnie ustalane cele sprzedażowe

6.     proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne


Wymagane dokumenty

CV