Umowa o pracę - Opiekun Klienta
Speak Up Learning Sp. z o.o. Warszawa, Polska 8 marca 2018

Speak Up to Sieć Szkół Języka Angielskiego z 16-letnim doświadczeniem – skutecznie nauczyliśmy języka angielskiego już ponad 133 tys. kursantów. Jesteśmy liderem w tym zakresie w Europie Środkowo-Wschodniej: prowadzimy 35 szkół w największych miastach w Polsce i dalej rozwijamy się realizując plan ekspansji w Polsce, a także na USA, Rosję, Ukrainę, Turcję, Wietnam, Arabię Saudyjską oraz Egipt. Stale wzbogacamy ofertę o nowe usługi i produkty, korzystając z najnowocześniejszych technologii.

Umowa o pracę - Opiekun Klienta

Na stanowisku Opiekuna Klienta będziesz:

1. aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów

2. prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami

3. pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta

4. promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

Wymagania

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

1. mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze

2. nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy

3. potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży

4. potrafią budować długotrwałe relacje z klientem

5. nie boją się pracować na celach sprzedażowych

6. odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością


Oferujemy

  1. stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  2. wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
  3. benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport
  4. pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  5. indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
  6. proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne

Wymagane dokumenty

CV