Umowa o pracę - Opiekun Klienta
Speak Up Learning Sp. z o.o. Warszawa, Polska 10 października 2017

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów językowych. Nasze kursy są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, są prowadzone przez wykwalifikowanych lektorów, którzy z zaangażowaniem podejmują się wyzwań dydaktycznych i wspierają słuchaczy na drodze do osiągnięcia sukcesu językowego.

Umowa o pracę - Opiekun Klienta

NA STANOWISKU OPIEKUNA KLIENTA BĘDZIESZ:

  • aktywnie sprzedawał kursy językowe z pomocą różnorodnych źródeł dotarcia do potencjalnych kursantów
  • prowadził rozmowy telefoniczne, spotkania w oddziale, korespondencję mailową z klientami
  • pełnił funkcję doradcy w kwestii doboru oferty do indywidualnych potrzeb klienta
  • promował i reprezentował firmę na wydarzeniach targowych, spotkaniach zewnętrznych

Wymagania

SZUKAMY OSÓB, KTÓRE:

  • mają doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta (telemarketing, sprzedaż bezpośrednia) lub są zmotywowane do zdobycia doświadczenia w tym obszarze
  • nie zniechęcają się wielokrotnie słysząc „nie, dziękuję” w ciągu dnia pracy
  • potrafią w praktyce zastosować techniki sprzedaży
  • potrafią budować długotrwałe relacje z klientem
  • nie boją się pracować na celach sprzedażowych
  • odznaczają się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością

Oferujemy

GWARANTUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • wyjątkowo atrakcyjny system premiowania: możliwość uzyskania premii nawet do 50% pensji podstawowej + dodatkowe premie wskaźnikowe + konkursy premiowe
  • benefity pozapłacowe: duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport, karta zniżkowa do salonów Empik
  • pełną wyzwań pracę w młodym, zgranym zespole
  • indywidualnie ustalane cele sprzedażowe
  • proces wdrożeniowy oraz ciągłe wsparcie merytoryczne i praktyczne

Wymagane dokumenty

CV